Pływanie ale nie na długich dystansach

Nie musi to być długi odpoczynek, ale taki, który pozwoli organizmowi wyrównać niedobory powstałe wskutek przeciążenia. Będzie to pływanie, ale nie na długich dystansach, gry ruchowe, lekkoatletyka — z wyłączeniem biegów długich czy nawet średnich. Bardzo zalecamy wam w okresie dojrzewania uprawianie turystyki, i to nawet kolarskiej. Turystyka kolarska to przecież nie co innego jak wysiłek pedałowania przerywany odpoczynkami, w czasie których oglądasz piękny widok czy zwiedzasz jakiś zabytek. I to jest dla serca szansą — może odpocząć. ~ Obserwując piłkarzy w wieku dojrzewania stwierdziłem, iż każdy z tych chłopców, nawet ten najlepszy i najbardziej pracowity sportowiec, miewa okresy, gdy w czasie gry wyraźnie się oszczędza.

Witaj na moim blogu o edukacji! Serwis poświęcony jest wiedzy i edukacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych popularnonaukowych artykułów. Prowadzenie bloga to moja pasja dlatego przykładam się do tego i każdy artykuł starannie opracowuje. Jeśli podobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do likowania na fb i komentowania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)